-->

13 Şubat 2013 Çarşamba

İyi ki sevgilimsin...

Bu söz, mesafeleri yok eder mi?
Gerçekçi olmak gerekirse, özlemi bin kat daha arttırır evet, ama yakınında ya da uzağında olsun, birinden bu lafı duyabilmek, bir insanın hayatında olduğun için sana minnet duyması, ve her sabah onun günaydın mesajıyla uyandığında varlığına ettiğin şükürlerin karşılıksız olmadığını bilmek dünyalara bedel. Varsın ayrı bir şehirde gözlerini açsın, ben her sabah onunla uyanıyorum, her gece onunla uyuyorum.
Tanrı'nın her zaman yanımızda olacağından eminim,
Bir gün gerçekten yanında uyanacağımı ve o gün benim için bambaşka bir rüyanın da başlayacağını biliyorum. Ben O'nun varlığıyla bu dünyada daha ne isterim ki hissini yaşadım.
En doğru kararım, tek sevdiğim, iyi ki sen de benim sevgilimsin, benimsin...
Hep böyle kal,
Seni Seviyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder